Sari la conținut

Arhivare Electronica

Creaza si gestioneaza arhiva electronica a primariei.

Caracteristici

  • Programul permite 3 tipuri de utilizatori: Administrator, Operatori si Privitori. Administratorul poate adauga acte scanate, le poate modifica sau sterge si poate defini utilizatori noi. Operatorul nu poate crea utilizatori si nu poate sterge acte. Privitorul are doar dreptul de a viziualiza acte.
  • Arhiva este codata cu parola administratorului si nu poate fi vazuta decat din program.
  • Arhiva poate fi locala sau pe retea.
  • Arhiva este structurata dupa: An (data), Domeniu, Subdomeniu, dar permite cautari si dupa Seria si numarul documentului sau Titlul.
  • Utilizare foarte facila.

Istoric versiuni

ver.1.07 / 10.03.2022 – La Setari/Utilitare puteti vedea Istoricul modificarii datelor.
ver.1.06 / 26.05.2021 – La Atasare fisier/ Arata fisierul atasat, am pus un contor pentru fisierele foarte mari.
ver.1.05 / 26.01.2018 – Mici imbunatatiri..
ver.1.04 / 16.01.2018 – Revizuire program..
ver.1.03 / 23.12.2009 – Am adaugat cautare dupa luna.
ver.1.02 / 15.12.2009 – Am adaugat campul COD.
ver.1.01 / 07.12.2009 – Lansarea programului.

Suport tehnic

A expirat programul?

Dacă, la deschiderea aplicației, apare mesajul că mai aveți 0 zile de funcționare, înseamnă că este necesară o nouă cheie de activare.

Ce trebuie să faceți?

Varianta 1
În fereastra de la deschiderea programului, click pe Dă-le pe email. Veți primi pe email cheia de activare în cel mai scurt timp.

Varianta 2
1. Realizați o fotografie sau un captură de ecran (print screen) a ferestrei afișate la deschiderea programului — aceasta trebuie să includă indexul și codul de client.

2. Transmiteți imaginea prin WhatsApp la unul dintre numerele de telefon de mai jos. Echipa noastră vă va trimite în cel mai scurt timp o nouă cheie de acces.

Detalii

Activități: Arhivă

Denumire aplicație: Arhivare Electronica

Bază de date și versiune: Delphi / Versiunea aplicatie 1.07 / 10.03.2022

Sistem de operare: Windows