Programe pentru administratie publica
 
Forum de consultare intre primarii pe diverse domenii.
Indrumar : explicatii si raspunsuri la intrebari
1. Cum instalez un program ?

Raspuns: Alegeti programul dorit de la pagina primarii si apasati pe butonul Detalii / proba din dreptul acestuia. Apasati apoi pe Prima Instalare si se va deschide o fereastra noua. Apasati butonul RUN. Va incepe instalarea. La sfarsit veti gasi pe Desktop (Spatiul de lucru) o iconita cu numele programului. De acolo puteti porni programul.
De retinut: inainte de instalarea unui program, trebuie sa va setati din Windows separatorul zecimal punctul (nu virgula). Aceasta se face de la butonul Start > Settings > Control Panel > Regional and Language Settings > Customize sa aiba . (punct) la Decimal separator, iar la formatul Datei e bine sa aveti: . (punct) la Date separator si la Short Date Format (Formatul scurt de data) sa aveti dd.MM.yyyy sau zz.LL.aaaa daca windows-ul e in limba romana.

2. Daca iau programul si-l instalez, trebuie sa-l cumpar?

Raspuns: Programele de pe acest site sunt demonstrative si nu va obliga cu nimic. Vor functiona o perioada (cca.30 de zile), dupa care aveti nevoie de un cod de deblocare pentru a-l porni din nou. Acest cod vi-l dam in momentul achitarii facturii. La cerere, va putem da un cod de prelungire gratuit, daca doriti sa-l mai probati suplimentar. De retinut, ca datele nu se pierd daca programul expira. Nici prin dezinstalarea programelor din Control Panel > Add/Remove Programs datele nu se sterg.

3. Ce este actualizarea si cum o folosesc ?

Raspuns: Daca aveti deja instalat un program, puteti beneficia de ultimele modificari instaland actualizarea de pe site astfel: inchideti programul; apasati pe Actualizare program de pe pagina programului; apasati RUN; o sa va porneasca programul de actualizare de pe site; apasati butonul "Actualizeaza la versiunea..." si asteptati sa va apara mesajul "programul a fost actualizat la versiunea ..."; inchideti programul de actualizare si porniti din nou programul vechi; veti vedea la pornirea programului scris "versiunea ..." adica versiunea noua. Atentie: daca programul a expirat, prin actualizare tot expirat ramane.

4. Cum il cumpar?

Raspuns: Daca doriti sa achizitionati unul din programe, apasati pe butonul contact si contactati-ne fie prin formularul de acolo, fie prin email sau telefon. Va vom trimite o copie la factura si eventual un cod de prelungire pana la achitarea acesteia, urmand ca la confirmarea platii sa va trimitem codul definitiv, factura in original, contract de vanzare produse soft si eventual un CD personalizat, cu toate programele de pe site.

5. Cum acordati asistenta tehnica si suportul tehnic?

Raspuns: Asistenta tehnica consta in ajutorul pe care vi-l dam la instalarea programelor, folosirea lor, probleme si erori care pot apare pe parcurs, modificari ale programului ca urmare a unor sugestii de-a dvs. Suportul tehnic consta in punerea la dispozitia dvs.in mod gratuit, pe internet sau pe CD (in cazuri deosebite), a noilor versiuni ale programului, versiuni scoase facultativ de noi. Asistenta tehnica v-o putem oferi prin telefon, email sau Yahoo Messenger, de luni pana sambata, de la ora 8 la 21.

6. Cum imi actualizez programele dupa terminarea perioadei de suport tehnic?

Raspuns: Dupa perioada de asistenta si suport tehnic (vezi Oferta de sus), puteti beneficia in continuare de asistenta tehnica pe baza unui contract negociabil.

7. La cumparare, primesc si licenta ?

Raspuns: Conf. Legii nr.8/'96 modificata si actualizata de Legea 285/2004, Ordonanta 25/2006 si O.U.123/2005, pentru demonstrarea dreptului de utilizare a unui program, este suficienta factura de cumparare. Daca doriti, va putem oferi si contract de licenta.

8. Pe cate calculatoare pot instala programul cumparat?

Raspuns: Programul in forma de pe acest site, poate fi instalat pe oricate calculatoare. Odata cumparat, primiti pentru program codul de deblocare pentru maxim 2 calculatoare, si din acel moment programul nu mai expira niciodata pe aceste calculatoare. In caz de schimbare a calculatoarelor, puteti solicita coduri suplimentare, gratuit.

9. La ce este bun butonul de salvare din program? Programul nu salveaza singur?

Raspuns: Programul salveaza automat datele pe care le introduceti, in baza lui de date. Butonul de Salvare din program este pentru a va face o arhiva cu datele actuale din program pe care sa o puteti pune pe o disketa, memory stick, CD sau sa o trimiteti pe email-ul dvs. pentru cazul in care vi se defecteaza calculatorul, sau ia foc sau vi-l fura sau intra cineva pe el si sterge tot sau luati un virus si trebuie formatat, etc. Salvarea de la buton are ca rezultat un fisier comprimat care poate fi incarcat in program pe alt calculator sau tot pe acesta. Atentie: prin incarcarea unei salvari (de la butonul Salvare > Restaureaza baza de date) vi se sterg definitiv datele actuale din program si sunt inlocuite cu cele din salvarea indicata de dvs.

10. Am instalat un program si a expirat. Pot sa mai prelungesc durata de testare?

Raspuns: Puteti solicita telefonic, prin email sau pe yahoo messenger pe ID-ul BXVDG un cod de prelungire a termenului de functionare a programului, gratuit.

 
 
© 2016 Gamisoft srl